Forum www.maf1.fora.pl Strona Główna www.maf1.fora.pl
LIGA MAF1
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

GP Węgier

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.maf1.fora.pl Strona Główna -> Wyniki kwalifikacji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czamian
Administrator



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 16:40, 27 Sty 2009    Temat postu: GP Węgier

Potem będzie to na oficjalnej, a na razie tak na szybko wrzucam tutaj
[link widoczny dla zalogowanych] wyniki

Administracja ligi po rozpatrzeniu zdarzenia pomiędzy bolidami nr. 11 i 07 postanawia :

Quasar – za spowodowanie wypadku którego można było uniknąć i nie zastosowanie się do przepisu 7.4.1 Kara +25 sekund do wyniku końcowego.

(Kara została wyjątkowo złagodzona ze względu na odbycie kary po zdarzeniu z bolidem nr.17 które zostało zaliczone jako Race Accident)



Co do tej kolizji Quasara z [46] mam pewna uwagę do Was. Jeśli widzicie żółtą flagę, to uważajcie bardziej. Nie można na pełnym gazie wchodzić w zakręt bo trzeba się liczyć z tym ze jakiś bolid właśnie tam może tarasować drogę. Gdyby Quasar puścił chociaż gaz to może nie doszło by do wypadku. Z drugiej strony jeśli straciliście kontrole nad bolidem, stoicie na środku toru , za wami jada inne bolidy to niestety trzeba stać w miejscu i je przepuścić( Hamilton tak miał już nie pamiętam na którym torze). Każde przemieszczenie się takiego bolidu może się skończyć jak to było u [46]. Ruszył z miejsca i wystawił się na czołówkę z Quasarem i bez sensu skończył się dla niego wyścig. Od następnego GP będę zwracał na to uwagę bo stwarza to zagrożenie na torze. Takie zachowanie jak i nieostrożność, a nie daj boże wyprzedzanie przy żółtej fladze będzie podlegało karze. To samo tyczy się powrotu na tor po wypadnięciu na trawę, żwir czy po prostu pobocze. Jak się wraca na tor to tez trzeba to zrobić tak żeby nie stworzyć zagrożenia dla nadjeżdżających z tylu. Po prostu błąd popełnia ten który traci kontrole nad bolidem i nie może być tak ze jadący prawidłowo tez ma na tym cierpieć..


Ostatnio zmieniony przez czamian dnia Wto 20:19, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek
Kierowca



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 21:30, 27 Sty 2009    Temat postu:

Dobra a który bolid jest czyj?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czamian
Administrator



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:44, 27 Sty 2009    Temat postu:

11 Quasar
07 Bartek
17 [46]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.maf1.fora.pl Strona Główna -> Wyniki kwalifikacji Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin