 |
www.maf1.fora.pl LIGA MAF1
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodek
Fotoreporter
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Leszno
|
Wysłany: Sob 17:01, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
a ja już nie dałem rady więcej wycisnąć z bolidu i chyba przez to że gram na klawiaturze ale muszę się przenieść na joya może pójdzie mi lepiej...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peyer
Fotoreporter
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 19:30, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja gram na klawiaturze i jak widać da sie lepiej a da sie jeszcze lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolek
Kierowca
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa Ursynów
|
Wysłany: Sob 22:20, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
no niestety tez gram na klawiaturze i mowie ze mi nie jest łatwo szczególnie na trudnych torach (dużo szykan itp)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STIG
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 0:09, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A mi się zawsze wydawało że na klawiaturze największy problemy to długie łuki, z szykanami nie miałem nigdy problemu, wręcz przeciwnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Korn
Kierowca
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 6:58, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Własnie !.
Na klawiaturze nie wejdziesz płynnie w długi łuk, dlatego na Silverstone klawiaturowcy mają dużo trudniej niż "analogowi"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|